onsdag, november 08, 2006

Sova så sött

Ja det kunde man ju önska sig att man fick, men inte då. Sover som en riktig kratta om jag får säga det själv. Nätterna brukar gå till att ligga och titta på lilla älsklingen som sover så sött.

Ja hur som så är allt annat bara bra med mig och familjen och idag så har det varit full rulle här. Mamman och dottern åkte till graven och tänkte på sina döda. Själv så var jag först ute och gick stavgång sedan så åkte jag på möte som var mycket givande och intressant.

Efter det så åkte jag hem och på vägen så handlade jag hem lite mat och när jag kom hem så gjorde jag iordning middagen mm falukorv och spagetti + kokta grönsaker. Sedan så tog vi en fika innan dottern gick på konfirmation.

Ja tänka sig att hon blivit så stor nu, konfirmation. Tycker inte det var länge sedan som jag själv tog den hmm låt se nu oj fina 24 år. Var det verklingen så länge sedan!?.

Jaja dotten gör det hur som nu och det verkar som om hon tycker det är kul. Vi får väl se vad hon tycker om det när hon ska ska svara på frågor i kyrkan i vår sedan *ler*. Jag kommer ihåg att jag var väldigt nervös då efter som kyrkan var proppfull.

Nej nu så Ska jag gå och sussa god natt och sov gott.

Mvh Plastpappan