fredag, oktober 13, 2006

10 I TOPP

Ni som läst min tio i topp ogillar lista får nu lite mera att läsa. Här kommer nu min tio i topp lista på det jag Gillar.

Hmmm ja det var svårt det här, har jag nåt jag gillar?
Tio i topplista
1. Mamman- pusspusspuss älskar dig
2. Dottern- Kram på dig tjejen.
3. Asien- Värmen, människorna.... jag bara älskar det, ni
som varit i Asien vet vad jag talar om. Ni andra som
inte varit där så rekomenderar jag er varmt att åka
dit. Länder som jag gillar är Singapore,Thailand,
Indonesien och Malaisia.
4. Mitt företag- JR Business Consulting Som nu verkligen
börjar komma i gång, det är verkligen spännande.
5. Asiatisk mat mmm vad gott. Tacka vet jag Thailändska
pannkakor smaskens. Så får vi inte glömma Sushi och
indisk mat Tikamasala namnam. Nä nu så måste jag sluta
innan jag blir hungrig på riktigt " skratt".
6. Vänner, De få jag har *ler*
7. Fantasy,Science fiction - Allt med Tolkien både filmer
och böcker, Robert Jordans bokserie Tiden hjul S**t bra,
läs den. Filmer som Willow, Narnia Blade runner mm.
8. Sova zzzzz länge på morgonen!! så skönt men inte något
jag får göra så ofta nu mera.
9. Motionera- Tycker verkligen om att gå ut och gå stavgång
på morgonen innan frukost och innan staden vaknat ordentligt
10.Film i alla dess former, att göra själv, titta på hemma
eller på bio.Då jag som filmfanatiker gillar att även
skriva manus och göra egna filmer

Ja det här var min första lista på saker jag gillar att göra. Jag säger bara det att denna lista var s**t svår att göra! man undrar ju varför så klart. Varför ska det vara så svårt att komma på saker vi gillar att göra istället för saker som vi ogillar hmm det tåls att tänka på eller hur. Kan det vara den svenska mentaliteten kanske? ja jag vet inte jag. Hur som så får ni ha det så bra nu okej.

Länkar till saker jag gillar.
Fantasy, Science fiction.
Narnia
Robert Jordans, Tidens hjul
Tolkien Society
Blade Runner
Länder
Thailand
Singapore
Indonesien
Malaysia
Film.
independent.nu - film film film!!!
Min Kusins frus sida
Puspasbali kolla in den.

Tjenixen Plastppan

1 Comments:

Blogger sandra said...

En riktigt bra 10 i topp, måste jag säga. Tycker den sammanfattar dig som person väldigt bra! Kul också med lite favvolänkar. Kollade in Anders & Puspas sida, hade ingen aning om att de hade en sån utvecklad verksamhet. Kul!

14/10/06 09:06  

Skicka en kommentar

<< Home