fredag, november 03, 2006

Long time no hear!!!

Ni får ursäkta men jag ha haft så mycket i huvudet på sistone att jag inte tänkt på att skriva på min blogg. Fast bättre sent en aldrig eller hur.

Ja så vad har då hänt sedan sist?

Hm ingenting *ler* Fel fel fel, det är snarare en hel del får jag väl säga.

Har verkligen kommit igång med egna företaget nu och det är skitkul helt enkelt och en av anledningarna att jag glömt att skriva här, fy på mig.

Så jobbar jag ju på ett vanligt jobb också, där jag har väldigt pundiga tider så när man kommer hem så är det ofta bara godnatt och sov gott som gäller.

Så är det familjen också så klart, dottern har haft påsklov och när jag varit hemma så har det varit krig om datorn, tur att vi har två. Hon har varit i hallstavik ett par dagar och hälsat på mormor och morfar och kom hem idag. Mamman och jag tyckte det skulle bli skönt att vara barnlediga men så kom vi på att jag jobbar när hon är hemma och viseversa så vi fick inte mycket tid med varandra tyvärr.

Så till helgen då, mamman ska ha födelsekalas i morgon lördag, suveränt va bra tyckte vi då jag är ledig och allt.. Fel, hade tittat på fel helg, jag jobbar hela helgen, j***a s**t också. Det blev ju inte så roligt ändå, men det är ju försent att ta tillbaks inbjudningarna till dem som vi bjudit. Så alla kommer hit min mamma, hennes föräldrar och systern från Västerås men jag är inte hemma, snyft. jag kommer inte hem förens vid 18:00 tiden då jag slutar 17:00. Inte mycket att göra åt det, jag får lära mig mitt schema bättre helt enkelt.

Så till lillflickan då ja vad ska man säga. Tycker om henne av hela mitt hjärta men hon kan verkligen var jobbig ibland. Så har hon en kompis från Småland här vilket är kul för henne.

Nä ska sluta nu då det är röstnig på Idol på Tv-n, fan nu har jag också blivit biten hehehe.

Mvh Plastpappan

1 Comments:

Blogger sandra said...

Åh, nice att du är tillbaka. Blev nästan lite orolig ett tag :-( Kul för dig att företaget går bra också. Jobba uddatider låter jobbigt det också. Vet ju hur det är... Vi hörs snart! Kramar från syster S

4/11/06 09:53  

Skicka en kommentar

<< Home