tisdag, oktober 24, 2006

Allt och ingenting

Hmm ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om i dag. Sitter mest här och funderar och väntar på att det är dags att gå till jobbet. ja jag börjar 15:00 om det är någon som undrar.

Dottern ringde precis och ville ha pengar eftersom hon skulle på bio med klassen. Det blev nej tyvärr, ni vet det där med att det är ofta mer månad kvar i slutet av pengarna en tvärt om, tråkigt men sant.

Jajust det ja i morgon så ska jag på affärsmöte i Worldtrade Center, det första med den nya kund vi har i företaget. Det ska bli riktigt spännande så håll tummarna ni som kan. det är en viktig affär för oss.

Hur som så ska jag sluta nu efter som en av deltagarna i mitt företag snackade om att han skulle komma hit på lunch hm ja vi får väl se hur det blir med det han har inte hört av sig angående det, så här sitter man i väntans tider.

Ha det så bra nu hej Plastpappan

1 Comments:

Blogger ANNA-LYS said...

Hoppas mötet gick bra och att lönen nu har anlänt och fyllt ut plånboken eller "inte-ett-spån-boken" som jag egentligen kallar den där tingesten.

Trevlig helg,

26/10/06 09:19  

Skicka en kommentar

<< Home