söndag, oktober 08, 2006

En ny underbar dag

Hej på er alla underbara människor i dag är det helt underbart, eller hur. Mamman tycker nog inte det skulle jag tro, hon hennes syrra och 2 st kompisar till dem var ute på kvällen efter allt jobb med affärsplanen. Så hon mamman alltså är lite sliten i dag *ler*, Ja så kan det gå. Hennes syrra åkte precis tillbaks till Västerås där hon bor. Hon hade lite panik i blicken då hennes man ringde stup i ett och undrade om och hur han skulle göra med barnen. Vad jag förstår så är han inte så van att ta han om dem själv under så lång tid som en hel helg. Ja det kan inte vara lätt att ta hand om 3 stycken små barn själv när man inte är van vid det.

Jag var ju och simmade igår det var så skönt som jag trodde att det skulle vara. Speciellt bubbelpoolen och bastun. Synd bara att det var så mycket folk där vilket gjorde att vi fick stå och vänta länge på att komma i bubbelpoolen. Fast å andra sidan så är det ju helg och då får man helt enkelt räkna med det.

Sedan så ska mamman och jag åka till min mamma och äta middag, det ska bli trevligt och gott. Vi har inte varit där på väldigt länge nu känns det som. Vi får se vad hon bjuder på, det brukar vara gott.

Sedan så ska vi vara i stan senast kl 22:00 då dottern kommer med buss från småland. Ser verkligen fram emot att få höra hur hon har haft det där nere, mer om det senare.

Hejhej Plastpappan