tisdag, oktober 10, 2006

10 I TOPP

Hej jag gör väl som in kära syster gör på sin blogg, en lista över saker jag gillar och saker jag ogillar. Kolla in hennes blogg, syrrans alltså den heter sandras värld och är riktigt bra. Hon är duktig på att skriva till skillnad från mig som knappt kan stava till topp.

10 I TOPP OGILLAR LISTA'
1. Tidiga morgnar- Hatar värkligen dessa. Fy blää nä
tidiga morgnar e inget för mig det.
2. Såpor- Glamour, Våra bästa år och liknade såpor, Fins
inget jag ogillar mer en dessa menigns lösa såpor.
3. Jäkta- Att jäkta, detta är också något jag inte tycker
om men gör ofta då jag är en obottlig tids optemist.
4. Vinter- Denna årstid är inte min favort årstid derekt.
Kalt och mörkt fy.
5. Tjuriga ungar- Sådan som inte lyssnar på en
6. Tjat- Tjatiga mammor, tjatiga vänner och tjatiga chefer
ja alla som tjatar av någon anlednig tycker jag inte om
7. Föräldrar som ringer 10 gr om dagen- min mamma suck
8. Chefer- Dessa gilaar jag inte alls, då jag har svårt
för att någon ska bestämma vad jag ska och inte ska göra.
Något att tänka på när jag nu själv ska bli chef.
9. Maouro Scocco- Fy fan denna artist gillar jag inte alls.
Sara jag väntar på dig i hörnet av seven eleven usch.
10. Gräla- Inget tar så mycket på kraften som ett rejält
gräl.Det är väl därför som jag inte gillar dem så värst
mycket skulle jag tro. kommer ju helt ur gängorna och
kretiviteten som man har försviner helt och hållet.

Ja detta var en lite lista om sådana saker som jag inte gillar. Senare när jag tänkt lite mera så kommer en lista på saker jag gillar att göra, det är ju lite roligare men så här på morgonen så kan jag bara komma på saker jag ogillar, hehehe.

Plastpappan

2 Comments:

Blogger sandra said...

Tack för komplimangen :-) Jättekul att du läser. Det är kanon att hålla lite koll på varandra i bloggvärlden... Roliga saker du ogillar också! Speciellt Mauro Scocco. Ha ha ha.

11/10/06 07:46  
Blogger annalena brych said...

Var ju tvungen att kolla din systers blogg, eftersom jag är nyfiken av mig. Men du har rätt den var bra.
Verkar som alla har sådana listor i sina bloggar. Tycker det oftast är aldelles för mycket att skriva i sådana där. Men tio saker är ju okej.
Ha det gott, AnnaLena

12/10/06 17:33  

Skicka en kommentar

<< Home