söndag, november 19, 2006

Mardrömar

Ja mardrömar hade jag i natt och ade svårt för att sova överhuvud taget. Ni undrar antagligen varför och det fins en förkaring som är ganska så enkel faktiskt. Vi såg The Grudge på dvd i går kväll. Enligt mig den mäst hämska, vidriga, olidliga och obehagligaste film som någonsin gjorts nejnejnej, HJÄLP. Å endå så tittade jag också då dottern och mamman ville titta på den.

Till min tröst så var den inte lika läskig nu andragången. Mamman och jag såg den nämligen på bio något jag ångrar i dag *ler*. Det där i mott var riktigt läskigt. Satt med mössan nedragen över ögonen efter som jag inte han få av mig den innan läsgigheterna började.

Nu så vill hon att vi ska se 2! VA jag!!! älskling jag har så ont i fotten å kan inte gå kan vi inte ta det en annan gång? Som tur är så värkar det nu som hon ska gå och titta på den med min lilesyrra puh.

Ska sluta nu

Tja Plastpappan