fredag, november 17, 2006

Abrakadabra hokuspokus filiokus!!!

Ja varför nu denna titel på detta inlägg kan man ju undra! Ja jag vet inte jag kunde inte komma på något annat efter som jag har tilt i skallen i kväll.
Så vad har denna dag då haft i sitt sköte?

Ja jag var ju ledig idag och hade varit riktigt duktig och skrivit ner en agenda för vad jag skulle göra idag. Visst låter det bra, tycker det hur som själv. Ja hur som så hade jag några punkter på den som jag då skulle göra idag och det gick ganska så bra tycker jag själv av 6 punkter så gjorde jag fyra eller rättare sagt han med fyra av dem.

Det var att ringa några kunder för vårat företag 2 punkter, åka till min mamma 1 punkt och så ringa till en av vårat företags uppdragsgivare. Träna som var en av punkterna han jag inte med fy på mig får riktigt dåligt samvete för det.

Hur som så var det tur att jag åkte till min mamma som åkt till Brasilien till den 7 december. Hon hade nämligen glömt stänga av spisen. ja man kan ju bara tänka sig vad som kunnat hända om jag inte kommit.

Så ikväll då, ja vi tittade på Idolerna så klart och hejade på Markus och Erik vilka jag för övrigt tror kommer i final. Sedan så tittade vi lite på youtube och några roliga klipp och filmer där. Sedan så hade vi en liten fis contest här hemma, jätte skoj. Bajsåldern tar visst aldrig slut *ler* och nu sitter jag här och skriver lite medan mamman och dottern håller på och löjlar sig där ute i vardagsrummet. Stämmningen är på topp med mycket skratt. Jag ska sluta nu och gå ut till dem och löjla mig jag också.

Hej hej Plastpappan