lördag, november 18, 2006

Lonesome to day

Jaha så var jag då ensam hemma. Mamman jobbar och dottern ville föja med henne ditt vilket hon också gjorde. Det gör att jag är ensam hemma i dag på dagen, de kommer hem ca 16:30 skulle jag tro.

Hur som så tycker jag det är ganska så skönt också, har lite att göra lämna in låne mobil och få tillbacks min egna som jag lämnat in på lagning. Så ska jag handla presenst till en kompis dottern som fyller 1 år i morgon. Ska bli kul att gå ditt då kommer jag att träffa det gammla killgänget som nog kommer att vara där. Sedan så ska jag och mina två kollegor ha möte för vårat företag.

I kväll så kommer det en vänina till mamman som hon inte träffat så länge vi varit tillsammans. Ska bli kul och intressant att äntligen få ett ansikte på en person som jag hört så mycket om. Mamman och hon är nämligen barndoms kamrater.

Så har hon sin dotter med sig som är lika gammal som våran.


Mvh Plastpappan