fredag, oktober 06, 2006

Ensamma

Träffade som hastigast dottern när hon kom hem från skolan i dag, hon var jätteglad och uppåt då hon skulle till Småland och Silverdalen och hälsa på sina kompisar där över helgen. Hoppas att hon får kul och att hon håller sig i skinnet. Mamman och jag ser det lite som ett test för att se om vi kan lita på henne.

Så nu har sitter vi här alldeles ensama mamman och jag snyft *ler* ganska så skönt också faktiskt. Vi har precis tittat på Idol och sett ytterligare en person åka ut och få sina drömmar krossade. Annars så tycker jag att denna del av programmet inte är lika mycket förnedringsTv som det är i början med uttagningarna.

Så till hur det gick på mötet med det stora leasing företaget jag var på . Lysande om jag får säga det själv, det var roligt och intressant att se hur min chef arbetar. Vi kommer antagligen att inleda ett samarbete med företaget vi var på, sjukt stor affär.
Sedan så var jag hos våran andra uppdragsgivare på kvällen och det gick bra fick i väg en offert till en ny förening som de ska titta på. Sedan så gick våran första färdiga offert klar, jätte roligt. Självklart så undrar ni säkert om jag var trött dagen efter och vet ni ja det var jag som bara den

Tjenixen Plastpappan