lördag, oktober 07, 2006

Så var det dags att simma då

Mamman, hennes syrra och deras plastsyrra sitter i köket och ska skriva affärsplan, de ska starta eget. Jag hade tyckt att det vore roligt att vara med men jag låter dem göra det själva ändå så att de får känna att det är deras grej. Jag har ju så att jag klarar mig ändå med mina grejor.

Jag ska gå och simma istället på Eriksdalsbadet med en kompis, ska bli så skönt att röra på sig lite och sedan bada bubbelpool och basta. Det är ju så skönt att basta tycker jag total rekreation man verkligen känner knutarna i musklerna släppa.

Ja så Småland och dotter då, jo hon kom fram och allt är fríd och fröjd än så länge, vi får väl se, det stora testet kommer i kväll då de ska på konsert. Hm där kan ju vad som helst hända. Hoppas bara att hon förståt att klantar hon till det nu så får hon inte åka ner dit igen.

Ha det nu Plastpappan