tisdag, oktober 03, 2006

God morgon gäsp

Ja så sitter jag å här igen då, Morgon pigg och glad NOT. Glad är jag väl men morgonpigg nä inte mycket inte. Dotterns rum blev riktigt bra tycker jag efter att vi höll på och donande där både igår och i förgår så börjar det nu se klart ut. Hon har så mycket grejor som vi inte vet var vi ska göra av och mycket av det som bara låg huller om buller förut, dessa saker står och ligger nu snyggt och prydligt i hyllor och lådor. Vi får väl se hur länge det varar ”skratt”.

Ja jag jobbade kväll igår och slutade vid 21:00 tiden på kvällen, självklart så missade jag bussen och när jag tittade på tidtabellen så skulle inte nästa buss gå förens om 30 minuter, suck så jag bestämde mig för att gå till Brommaplan. Vet ni jag han precis fram dit och då kom bussen också fram. Så att gå från jobbet till Brommaplan tar ca 30 minuter om ni nu skulle få för er att gå denna väg någon gång *ler*.

Så idag då jag ska träffa ett stort företag nu kl 11:00 för en av uppdragsgivarna som vi jobbar åt i det egna företaget tillsammans med VD för våra uppdrags givare Tcnano. De vi ska träffa är riktigt stora på leasing i Sverige och har 18.500 bilar i sin vagnspark. Snacka om att fjärilarna börjar komma nu. Återkommer om hur det gick senare i veckan.

Sedan ska jag till vanliga jobbet och jobba ett hästpass från kl 14:00 idag till i morgon 15:30 ojojoj om jag kommer att vara trött i morgon ! ja det kommer jag självklart att vara. Till råga på allt så har vi personalmöte mellan 12:00 till 15:00 i morgon på dagen. Jag kommer väl att vara som en zombie antar jag. Sedan är det meningen att jag ska till våran andra uppdragsgivare på kvällen och jobba där. Vi får väl se hur det blir med det.

Ha det nu Plastpappan