torsdag, november 23, 2006

Så var det kväller

Ja så var det då kväll då. Jag har funderat lite på det jag skrev om förut och kommit på vad som är viktigt för mig. Sedan om det är det för er det vet jag ju förstås inte.

Lista på vikta saker i livet.
1: Livsstil, att få bestämma över sin
egen tid.
2. familjen, mamman, dottern, minna
föreldrar och syskon.
3. Vänner att ha några sådan som jag
värkligen kan tala om allt med,
MYCKET VIKTIGT.
4: Drömmar och visioner och framtids
tro. Att våga tro att det fins
någonting bättre en detta, att inte
säga till sig själv att lagom är bäst,
usch.
5: Mitt föratag, som ska ge mig medlen
för att skaffa mig den livstil jag
vill ha och kommer att ha.
6: Nöjen då framför allt film och allt
som man kan göra där. Filma själv,
skriva manus ellrt sitta och myssa
i soffan till en bra film. Sedan så
gillar jag naturen och önkar att jag
kom ut i den oftare en vad jag gör.
7: Pengar ja de måste finas med också
förstås utan dem så har man ju ingenting
i dagens samhälle. Jag vill gärna ha
mycket av dem, flera miljoner.
8: Resor är också något jag älskar att
sysselsätta mig med. Framför allt l
ånga sådana och hälst till min älskling
kontinent Asien.

Ja det var väl det då viktiga saker i livet för mig. Kommer att återkomma med en uppdaterad lista så småning om. Då får ni inte bli förvånade om den ser anorlunda ut. Sådana här listor har ju en tendens att förendras med tiden och vad det är man prioriterar för stunden. Fast grunderna brukar vara de samma. i gallafall för mig.


Mvh Plastpappan

1 Comments:

Blogger sandra said...

Härligt inlägg! Och en spännande lista. Visst är det så att familjen är viktigast än allt, även om man ibland inte träffas så ofta som man önskar! Men var är bloggbrodern då? Saknar nya inlägg :-)

2/12/06 15:28  

Skicka en kommentar

<< Home