lördag, december 30, 2006

Julen är över

Ja så var då julen med dess alla bestyr över. Skönt tycker jag för det är ju så mycket som måste stämma när man som vi hade hela tjocka släkten hemma.

Måste dok säga att det var ok ändå vi hade tre småbarn med oss och då blir det lite mera julstämning. När det är dagas för julklapps öppning och man riktigt ser hur det lyser i ögonen på de små liven. Ja man kommer ju själv i håg hur magisk julen var de där åren upp till man blev en 12-13 år, det var super kul med jul då. Sedans så året efter så var den känslan bort och julen blev aldrig det samma igen. Bara en massa bestyr med köp av julklappar och fixa jul mat mm.
Så i går skickade vi dottern till mammans syra i Västerås. Kul för henne och skönt för oss att få vara ensamma mamman och jag. Jag hoppas ni får ett trevligt och gott nytt år allesammans, det ska vi ha på tu man hand mamman och jag *ler*.

Hej Plastpappan
Ps. Läger in en länk på en bild här till ett online spel jag spelar som inte har något att göra med att vara plaspappa om det är någon som undrar ds

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Trevlig läsning
kul att hitta en pappa till som bloggar
du finner min här
http://c23.bloggagratis.se/

2/1/07 01:53  
Anonymous Anonym said...

Trevlig läsning
kul att hitta en pappa till som bloggar
du finner min här
http://c23.bloggagratis.se/

2/1/07 01:54  

Skicka en kommentar

<< Home